Megálló – miskolci villamosok (beszámoló a villamosjegy.atw.hu-n)

Amikor megérkeztem a szállodába zuhogott az eső, de ez nem akadályozott meg abban, hogy lepakolás után rögvest kimenjek a főutcára, s felszálljak az első arra érkező “bengáli” villamosra.

tovább>>

 

3 Responses to Megálló – miskolci villamosok (beszámoló a villamosjegy.atw.hu-n)

  1. Balu002 szerint:

    Helló!
    Jók voltak azok a bengálik igaz nagyon zörögtek, csörögtek de szerintem szebbek mint simensek (a bécsi). Az ülések elég sokáig műbőrből voltak de aztán jött ez a vacak kárpit “divat” (gondolom olcsóbb volt)és áthúztak minden Ikarust Bengálit és Tátrát. Egyébként az a busz az egyik képen a háttérben nem Skoda Hanem egy Rába Premier, de valószínűleg nem igazán vált be mert csak pár darab van belőlük.
    Üdv.:Balu002

  2. Robancs684 szerint:

    Sziasztok!

    Én nem tudom hogy milyen volt a régi bengáli mert nem emlékszem amikor utaztam rajta se nakem ezek a bécsik jobban bejönnek (SPG)Én mondjuk szeretem ezeket a sárga tátrákat is mert azok is jok. Csak jön ez a zöld nyil sajnos ezek a villamosok mennek selejtnek és nem lesznek itt többet, de lehetne annyi eszük hogy egy hét után az új villamosok a vasgyárban is úgy fognak kinézni mint a mostaniak mert megrongálják szerintem ezek a régi villamosok föleg a bécsiek mehetnének körbe körbe az újgyöri és a vasgyár között ez volt a régi 0-ás és ezt újra bevezethetnék.
    Én csak ennyit akartam írni.

  3. Dunai Gábor szerint:

    Üdv Csaba meg néztem a képeidet amit miskolci villamosokról készítettél nagyon jól sikerültek , csak gratulálni tudok. Üdv egy volt pongrácz telepi.éljen a 37-es villamos.

Hozzászólás

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.