November Snow

Hétvégén voltam Zalában. Megígértem megamnak, hogy ha hófúvás lesz nem megyek, de mégis…. Mihelyst a víztoronynál befordultam Récsén a be-kötő útra ki-is kötöttem rögtön az árokban. Szerencsére éppen jött arra egy zsiga, akinek az utasai kitoltak. De mindez még nem volt elég. Feljebb haladva a hegyen jóbarátom kisbusza állt keresztbe, amit traktorral próbáltak kihúzni. Ez a kis fennakadás volt egyébként a szerencsém, mert feljebb már az út nem is látszott, befútta a hó. Úgyhogy az a traktor, ami barátomat ki, engem meg fel… húzott a házamig. Onnan aztán csak a szűz hó. Ami azért igazán szép – főképp a szomszéd hegyeket is látva.

Másnap Kanizsára menvén újból traktori asszisztancia kellett a mozduláshoz. Szerencsére, mikor kedden hazajöttem már minden probléma nélkül megoldottam a dolgokat, mert megindult az olvadás.

A három napban azért nem feleslegesen töltöttem az időmet. Beszereltem a vízet. Még a nyomáspróbát is megcsináltam.

Hasznos hétvége-hételeje volt. Csak kissé hideg.

Vélemény, hozzászólás?

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

