Mennyit ér egy doboz gyufa?

Az europarkba voltam meendő, mert ott van a gázszolgáltatónak ügyfélszolgálata. Jórészt gyalogoltam Kőbányáról, részben azért, mert van időm és eleve így terveztem, részben pedig azért, mert a sibriken nagy dugók vannak, s nem fértem föl a buszra.

Nem tudom ki, hogy van ezzel, de amikor így megtapasztalom a rögvalóságot, a buszon nyomorgó utasok szagát, mindig geszthi péter olasz dallamokra írt ellen-himnusza, a Magyarország jut eszembe…

Tyereskova verzióban.

Na megérkezvén az ajróparkba (figyelen nem ajrópaba!), látom, hogy az ügyfélszolgálat előtt egy kilóméteres sor áll. Megkérdezem: 70-en vannak előttem.

Nyilván mindegyikük a gázórát átiratni jött, mint én. Legalább nem vagyok egyedül a problémámmal. Ugyanis át kell adnom a gázórát a 88 éves nagyanyámnak, ahhoz, hogy kaphasson gázártámogatást. A gázt ugyanis én vezettettem be az ő lakásába még sok éve, s az óra az én nevemen van. De ő lakik ott nem én. Én nem kaphatok támogatást, mert nem ott lakom, ő meg azért nem, mert nem az ő nevén van az óra.

Jól ki van ez találva kérem.

Újabb egy kormányzati hülyeség, mellyel több az adminiszrtráció, vegzatúra, mint a megtakarítás.

Ja! Reggel meg ez a g (most kiírnám, hogy a gé milyen betűkkel folytatódik, de egy per nekem nem hiányzik) péter arról beszél a tévében, hogy össze kell fogni, meg nem lehet haragudni a másik oldalra, mintha nem ő lett volna ennek a nagy társadalmi megosztottságnak az egyik fő generátora és haszonélvezője. A magyar társadalom nagy átverője. A szadeszos marketingcsapat egyik vezetője, amelynek “Jöjjön el az én országom” című plakátja még Németh Sándornál is kiverte a biztosítékot.

Ez az egész olyan, mint amikor a rabló bemos neked egyet, majd nyújtja a kezét, hogy fogjunk össze, felejtsük el az egészet.

Gé egész lénye nem más, mint az elemi jóízlés elleni merénylet ……….

……………..- szerintem.

Szóval geszthinek eljött az ő saját országa Magyarország, Magyarország… a nyíltszíni lopás, a korrupció, a hazugság, a tettetés és a kényszeredett vigyor országa, amelyben láthatóan ő kurva jól érzi magát.

Nekünk meg itt van Tyereskováé…

Vagy mégsem?

Visszafele a kispesti Kossuth téren megállok venni egy doboz cigit, majdlátom, hogy a traffikos hölgy egy cigit és egy doboz gyufát nyújt felém.

490 – ft lesz.

Én kicsit furcsán nézek rá, mert ugye gyufát nem kértem, de nincs is benne az árban, hisz e cigi szabott ára ennyi.

A gyufa ajándék mondja…

Nagyon szépen köszönöm válaszolom illedelmesen, s közben arra gondolok: régen örültem már ennyire ajándéknak.

Vélemény, hozzászólás?

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

